Eminem – No Love (Explicit Version) ft. Lil Wayne

Video Rating: 4 / 5

Tags: , , , ,

31 Responses to “Eminem – No Love (Explicit Version) ft. Lil Wayne”

  1. Killiaaan92 Says:

    Weezy’s part is amazing
    Great song

  2. exzibit7 Says:

    @kynanners1 ur welcome

  3. Tamex97 Says:

    for my stupid stepmother:
    …it’s a little too late to say that your now
    you kicked me when i was down….NO LOVE!!!
    i fu*kin hate you and i wish you could crawl away from my life,you stupid bi*ch!!!

  4. Panicinthecity18 Says:

    yeap the moment we all waiting for…

  5. Zero14811111 Says:

    @MegaGoatrance And you fail.

  6. Zero14811111 Says:

    Stop comparing the two and arguing about who’s better, just enjoy the fucking song.

  7. imborefication Says:

    or this comment are so good i love it

  8. Zero14811111 Says:

    @aflick123 You fail sir.

  9. Zero14811111 Says:

    @Programmur Ok great dude, but I don’t think anyone cares.

  10. Programmur Says:

    30 Seconds to Mars taught me how to speak my mind.

    All Time Low taught me who and how to love.

    Avril Lavigne showed me the good times in a relationship.

    Chris Daughtry taught me how to say I’m sorry.

    Three Days Grace taught me how to deal with break-ups.

    The Script taught me how to move on.

    Lonely Island taught me how to smile again.

    Greenday taught me that the government is gonna fail someday.

    Lil Wayne taught me how to survive.

    Music taught me to live!

  11. imborefication Says:

    @wpfkj G CODE CAN SUCK MY COCK

  12. nho321465 Says:

    Dear Vevo,

    Let me start by saying get your corporate asses off youtube! Ever since these big companies started paying off youtube so they could post their videos, we can’t post ours. We are flagged for infringement evry time we include a song we like in our videos.

    This is YOUtube, the place where we can post OUR videos. If we wanted to listen to music from you we’d go to your damn website!!!!!

  13. MegaGoatrance Says:

    music is my drug , youtube is my dealer , vevo is the cop

  14. kidkillerpk Says:

    i dislike lil wayne.

  15. CALLOFDUCKSFANBOY16 Says:

    FUCK YOU KIM AND THE OHTER GUY I DO NOT CARE ABOUT UR HOMETOWN AND UR TRIP TO BONAROO!!!!

  16. hesha2005 Says:

    @TheKahira18 trying to be cool ?

  17. hesha2005 Says:

    @ExTincTxGh0sT Is there any body who don’t know Eminem yet !!

  18. TheDChillin Says:

    Real Rap/HipHop Fans:

    check out (on youtube):

    Artist: Khartoum the Headless Horse

    Songs: 100,000 Feet (watch?v=11vmdPBns8w) (Lil Wayne Remix)
    and Okay (watch?v=rKpl7EdpC8w&feature=related)

    Channel: KhartoumtheHHorse

    This kid’s gonna be big so don’t miss out on his story. Plus, what is there to lose, it’ll take 2 minutes to see whether you like it or not.

    Do him a favor by liking this comment and spreading the word.

    Thanks, Cheers

  19. emanrulez1 Says:

    @ExTincTxGh0sT yes

  20. ExTincTxGh0sT Says:

    is that kid emenem from 8 mile?? plzz answer

  21. edu6985 Says:

    this music is about bullying…

  22. NasARTS Says:

    @aminfrared ohh shit! I remember that movie lol

  23. menno11100 Says:

    @brkro86 heb je wel sloom internet.

  24. loey523 Says:

    im gonna need 4,505 condoms and a time machine ;D

  25. NikeSB4lyfe Says:

    My lil nigga lookin fresh with that g shock

  26. BritneySpears Says:

    I heart Britney Spears

  27. Roxx Says:

    Roxx Records are all about the magic

  28. Gutterpups Band Says:

    lol

  29. Popular Music Says:

    She has a great pair of… lungs 🙂

  30. BG Music Idol Says:

    Anyone see last night’s Music dol?

  31. Zoser Music Videos Says:

    We don’t need your money money money